vineri, 12 decembrie 2008

cea mai frumoasa din lume

Nu stiu exact de cand dar intr-o zi mi-am dat seama ca atunci cand imi placea ceva foarte mult spuneam despre acel ceva ca e cea mai frumoasa/cel mai frumos din lume (dupa caz). Si asa mi-am luat eu cea mai frumoasa poseta din lume, cel mai frumos album cu cai, cea mai frumoasa umbrela etc. Si prietenii mei zambeau cu ingaduinta, cum naiba sa fie cea mai frumoasa din lume, nu avem de unde sa stim. Pe urma au inceput si ei sa spuna ca li s-a intamplat cate ceva "cel mai frumos din lume". Si ma gandesc ca reticenta fata de "cea mai frumoasa din lume" este un pacat invatat de oamenii mari. Copiii se bucura cu tot sufletul lor de ceea ce le place si nu stau sa se gandeasca ca ar putea exista altceva altundeva altcandva alt... Chiar imi povestea zilele trecute prietena mea cum s-a dus cu un cadou de Mos Niculae la o fetita (Maria) si cat de tare ii place de fetita asta pentru ca orice i-ai duce "chiar si o scama" (am citat-o aici pt ca mi s-a parut teribil de distractiv) ea primeste cu mare entuziasm si spune un sincer si invariabil "exact ce imi doream" . Sa tot faci cadouri cand cineva le/te primeste asa frumos.
Asa ca ma gandeam ca si ganditul asta este bun dar nu atunci cand te impiedica sa simti binele cu tot sufletul tau. Ca si cu Dumnezeu: atata l-au gandit unii in loc sa-l simta ca au ajuns la razboaie, strategii, penitente, blesteme cica in numele lui. Auzi. Dar despre asta mai vorbim pentru ca sunt prea multe de spus.
Prin urmare eu propun sa ne bucuram mai des si mai naiv chiar daca unii o sa ne creada prostuti...

Niciun comentariu: